Afhalen in de winkel: De door u bestelde artikelen in onze webshop kunt u ook afhalen in onze winkel. U dient dan de optie 'afhalen in de winkel' aan te klikken. Uiteraard betaalt u dan geen verdere kosten dan alleen de prijs van het door u betaalde artikel. De volgende dag kunt u na 13.00 uur het door u bestelde ophalen in de winkel aan de Hendrik Droststraat 44 in Olst.
!!!!LET OP: ivm Covid 19 maatregelen mag u bestelde artikelen op dit moment NIET ophalen in de winkel. Wij bezorgen bij u aan huis, binnen Olst en Deventer. Voor meer info mag u altijd bellen met 06- 275 247 99 of 06- 430 481 18.
Bezorgen: Wij bezorgen gratis binnen Olst en Deventer, Op werkdagen voor 14:00 uur besteld is de volgende dag in huis.
Levering via Post NL: Bij besteding vanaf € 50,- zijn de verzendkosten voor Beautyleen.
Is je bestelling onder de € 50,- dan vind je hieronder de kosten voor levering van je pakket via Post.nl
- Brievenbuspakket: € 4,60 ( met track en trace)
- Pakket: € 7,25 ( met track en trace)
Je kan je pakket verwachten binnen 2 à 3 dagen mits het bezorgbedrijf geen vertraging heeft.
Retourneren
Heb je je bedacht en wil je het door jou gekochte retourneren? Dan mag je de artikelen tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kosteloos retourneren in onze winkel of op eigen kosten terugsturen via post.nl. LET OP: De door jou teruggestuurde artikelen dienen onbeschadigd geretourneerd te worden inclusief prijskaartjes etc. Gedragen of beschadigde artikelen nemen wij niet retour. Lees ook hieronder de voorwaarden.
Je kunt ons binnen 14 dagen schriftelijk op de hoogte stellen dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht/ retourneren artikelen via heleensteiger@hotmail.com of selenabeltman@hotmail.com In deze mail zet je:
- je naam en adres
- omschrijving van het artikel
- reden van de retournering
- bankrekeningnummer en achternaam van de persoon aan wie wij het geld moeten retourneren.
Na de retour aanmelding heb je nog eens 14 dagen de tijd om het artikel daadwerkelijk terug te sturen. Zonder schriftelijke melding kunnen wij geen geld retourneren.
Retourneren via pakketdienst
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Vraag bij het aanbieden van de retourzending om een verzendbewijs. Deze dien je goed te bewaren aangezien dit het bewijs is van afgifte en wij indien nodig hierom kunnen vragen.
Houd bij het retourneren van artikelen rekening met onderstaande voorwaarden:
Breekbare artikelen dienen in de originele verpakking en met het gebruikte opvulmateriaal verpakt te worden. Houd er rekening mee dat het artikel niet los in de doos heen en weer kan schuiven.
Oorbellen moeten nog in de verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen. Reeds geopende verpakkingen kunnen we niet retour nemen.
Wij kunnen retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd. Bij artikelen die beschadigd zijn of gebruikerssporen vertonen behouden wij ons het recht voor de retouren te weigeren of de schade in rekening te brengen.
Het aankoopbedrag van de teruggestuurde artikelen, inclusief eventuele verzendkosten (alleen bij retournering van je volledige order) wordt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald via dezelfde betaalwijze die je hebt gebruikt bij het plaatsen van je bestelling.
Retourneren in de winkel
Je kunt de artikelen binnen 14 dagen terug brengen in onze winkel in Olst. Retourneren in de winkel is gratis. Om online aankopen in de winkel te retourneren, moet je je orderbevestiging en het artikel dat je wilt retourneren meenemen naar de winkel. Je krijgt direct geld retour bij het inleveren van je bestelling in onze winkel. Je kunt ook ter plekke een ander artikel kiezen. Het reeds betaalde bedrag wordt dan verrekend met je nieuw uitgekozen artikel.
Heb je vragen? Stuur ons gerust een mail: heleensteiger@hotmail.com of selenabeltman@hotmail.com
Wij helpen je graag!